Andie Case - nowe odkrycie na rynku muzycznym ?

Andie Case - nowe odkrycie na rynku muzycznym ? 

Słyszeliście kiedyś o Andie Case ? Pewnie większość z Was nie. Sama usłyszałam o tej pani całkiem niedawno. Kim jest Andie Case ? Co takiego robi ? Odpowiedź na te pytania znajdziecie niżej :)

Andie Case to całkiem nowe muzyczne odkrycie na amerykańskim rynku muzycznym. Zrobiło się o niej głośno dzięki internetowi. Andie to młoda piosenkarka i autorka tekstów, zasłynęła jednak głownie z tworzenia coverów piosenek znanych artystów.
Case ma nie tylko silny i porywający głos, nie grzeszy także urodą.
Niestety nie znalazłam więcej informacji o tej młodej wokalistce ale zamieszczam link do jej INSTAGRAMA, na którego warto zajrzeć.

Teraz kilka piosenek w jej wykonaniu.

Na początek piosenka dzięki, której poznałam Andie. Jest to moim zdaniem jeden z najlepszych coverów na świecie.








Przy drugiej i oststniej piosence można się rozmarzyć. Ta pani ma niewątpliwie piękny głos. Ja osobiście jestem zakochana w jej wykonaniach. A Wam, podoba się ? Jeśli tak to po więcej piosenek odsyłam na YouTube.
Na dziś to już tyle, pędzę na korki. Pa !

You Might Also Like

0 komentarze