Ulubione cardio.

Cześć ! Moje ferie pomału się kończą. Zostało mi jeszcze kilka dni wolnego więc postaram się je dobrze wykorzystać. Właśnie szykuje się na wyjazd w zupełnie inne, wspaniałe miejsce. Cisza, spokój to jest to. Szkoda tylko, że pogoda nie najlepsza ale może jeszcze się poprawi :)
***

Co to jest cardio ? 

Trening cardio - trening tlenowy jest najczęściej polecanym wysiłkiem dla osób odchudzających się. Cardio to trening odbywający się w umiarkowanej intensywności przez stosunkowo długi czas. Wykonując ćwiczenia cardio możliwe jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz kształtowanie wytrzymałości organizmu. Aby trening cardio przyniósł pożądane efekty należy go wykonywać 3 razy w tygodniu po ok 30 min. Osoby, które zakończyły odchudzanie i chcą utrzymać wagę mogą wykonywać krótsze treningi cardio jako dodatek do ćwiczeń siłowych/modelujących.

dla takiego ciała warto się trochę pomęczyć, prawda ?

Tak jak obiecałam zostawię Wam teraz kilka moich ulubionych zestawów cardio z xhit. Ćwiczenia nie są długie, przyjemnie się je wykonuje ale dają wycisk. Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu :)








Zapoznani z ćwiczeniami ? Filmiki przejrzane ? W takim razie świetnie ! RUSZAMY TYŁECZEK Z KANAPY I PRÓBUJEMY POĆWICZYĆ. DO WAKACJI ZOSTAŁO JUŻ TAK NIEWIELE ! :) 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. bardzo ciekawy post!
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ! Jasne, chętnie będe zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń