Natalia Gacka. Podejmij wyzwanie i ćwicz ze mną.

Natalia Gacka, Mistrzyni Świata oraz wielokrotna Mistrzyni Polski w Fitnessie Sylwetkowym.


O Natalii Gackiej słyszałam już dawno. Nigdy jednak nie szukałam o niej za wielu informacji. Aż do dzisiaj. Dziś właśnie przypomniałam sobie, że jedna z  koleżanek bardzo polecała jej ćwiczenia. Postanowiłam więc trochę o tym poczytać, poszperać w internecie. Odpaliłam laptopa, włączyłam YouTube, znalazłam zestawy treningowe Natalii i się ZAKOCHAŁAM. To jest to czego od dawna szukałam. Nie za długie treningi dające energetycznego kopa. Coś idealnego dla osób, które nie mogą poświęcić dużo czasu na ćwiczenia. Szczególnie spodobały mi się ćwiczenia na brzuch: Belly Fat Destroyer ---> KLIK 

Dużym plusem jest to, że ćwiczenia przygotowane przez Natalię podzielone są na te dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną oraz na te dla osób, które trenują już od jakiegoś czasu. Możemy więc sami dopasować ćwiczenia oraz ich intensywność do własnych potrzeb i umiejętności :)

Przeglądając internet trafiłam na wiele ciekawych opinii dziewczyn, które chwaliły efekty treningów Natalii.
Ja swoją prawdziwą przygodę z jej ćwiczeniami mam zamiar rozpocząć od następnej soboty. Chciałabym wcześniej ale niestety nie będę miała takiej możliwości :( Mam zamiar robić ten genialny trening na brzuch, o którym pisałam wyżej oraz TABETE na zmianę z ćwiczeniami Mel B kilka razy w tygodniu. Mam nadzieję, że wytrwam i będę mogła się z Wami podzielić kolejnymi opiniami. Może któraś z Was chciałaby podjąć się ze mną tego wyzwania ? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzach :) 


Efekty ćwiczeń jednej z pań po miesiącu. Tylko pozazdrościć :)




You Might Also Like

0 komentarze