Moje sposoby na nudę.

"Nudzi  mi się, nie mam co robić". Takie słowa pewnie nie raz padają również z Waszych ust. Co wtedy robić ? Czym się zająć gdy się nudzimy ? Jeśli jesteście ciekawi jak ja radzę sobie z nudą, co robię w wolny dzień czytajcie dalej :)

Kilka moich sposobów na nudę:

* SŁUCHANIE MUZYKI I PISANIE

Muzyki słucham wprawdzie zawsze i wszędzie ale uważam, że jest to bardzo dobry sposób na nudę. Często gdy mi się nudzi albo po prostu chcę odpocząć puszczam sobie muzykę, siadam przed laptopem i piszę (tak jak robię to teraz, pisząc ten post). To niesamowite ile radości z tego czerpię. Muzyka potrafi poprawić mi humor jak nic innego. Skoro już poruszyłam temat muzyczny podzielę się z Wami piosenką, którą ostatnio ciągle słucham. Jest to piosenka Kamila Bednarka.

* SPOTKANIA ZE ZNAJOMYMI
To niewątpliwie super sposób na zabicie nudy. Wspólny wypad ze znajomymi na pizze czy spacer świetnie sprawdza się na weekendach gdy mamy więcej czasu. Poza tym śmiech, którego nigdy nie brakuje podczas takich spotkań świetnie działa na nasze samopoczucie :)

* Zakupy
ZAKUPY. Która z nas ich nie kocha ? Chyba nie znajdę tu takiej osoby. To kolejny sposób na nudę a zarazem miłe i przyjemne spędzenie wolnego czasu. Wspólne chodzenie z przyjaciółką po sklepach, przymierzanie, kupowanie..jak dla mnie opcja idealna :) 

*Czytanie
Nie każdy lubi czytać książki to fakt. Ale przecież czytać można nie tylko książki. Ulubiony blog ? Ciekawe artykuły w internecie ? Świetny sposób na nudę !

* Ćwiczenia i gry ruchowe 
Ja jako że staram się prowadzić zdrowy styl życia (choć nie zawsze mi to wychodzi) często w wolnym czasie gdy się nudzę zaczynam ćwiczyć. Wyszukuje w internecie krótkie ćwiczenia-wyzwania, włączam muzykę i ćwiczę. Inną opcją może być "nauka" tańca w domu. Jeśli posiadacie XBOX to na pewno wiecie o czym mówię. Mam rację ? :D 


Na dziś to już tyle. Na koniec mam dla Was jeszcze bardzo fajny cytat <3


Cześć !


You Might Also Like

0 komentarze