Adidas Zx Flux - recenzja.

Cześć ! Pogoda za oknami coraz bardziej wiosenna. W końcu pojawiło się słońce. Wiele osób zastanawia się teraz pewnie nad zakupem wiosennego obuwia. Postanowiłam więc ułatwić Wam trochę wybór.
***
Adidas Zx flux to mój nowy nabytek. Długo zastanawiałam się nad zakupem tych butów. I już na wstępie powiem Wam, że nie żałuje. Buty sprawdzają się świetnie. Są ładne, modne i przede wszystkim bardzo wygodne. Fluxy są bardzo lekkie, w ogóle nie czuć ich na nodze co dla mnie jest bardzo ważne. Dobrze sprawdzają się podczas biegania. Buty te są odpowiedzią na znane zapewne wszystkim Nike Roshe Run. Fluxy są jednak solidniejsze od swoich konkurentów i z pewnością bardziej niż Roshe Runy nadają się na wiosnę czy jesień. 

Adidas Zx Flux znajdziecie w podstawowych wersjach kolorystycznych jak i w tych bardziej odważnych. Każdy znajdzie coś dla siebie :) 
Czarne Adidas Zx Flux
Coś dla miłośników różu.  
Wersja dla lubiących się wyróżniać.

W tych butach na pewno nie przejdziecie niezauważeni :)
***
Na dziś to już tyle. Muszę się w końcu trochę pouczyć bo w poniedziałek wracam do szarej rzeczywistości. Pocieszam się tylko tym, że do świąt zostało 18 szkolnych dni. Jakoś dam radę :)
Na poprawę humoru zostawiam Wam (sobie też) fajną nutkę od Video. Wpada w ucho. 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetny blog recenzja również, rozwiałaś moje wątpliwość na temat butów do ćwiczeń! Właśnie mam w planach kupić sobie jakąś parę :3 ( fitbywoman.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ! Ciesze sie, ze moglam jakos pomoc :)

    OdpowiedzUsuń