Coraz bliżej święta !

"Coraz bliżej święta ! Coraz bliżej święta..." 


Boże Narodzenie już za dwa dni. Nie wiem czy kochacie święta tak samo jak ja ? 
Dla mnie święta mogłyby trwać cały rok. I nie chodzi mi tutaj o te wszystkie prezenty, ciasta i świąteczne pyszności choć to także uwielbiam. Dla mnie święta to  czas w którym mogę spotkać się z rodziną czy przyjaciółmi. Choć przedświątecznych obowiązków nigdy nie brakuje bo przecież trzeba jeszcze ubrać choinkę, dokończyć sprzątanie to Boże Narodzenie to też czas odpoczynku. Pogoda może nie taka jakbyśmy chcieli. Nie ma śniegu. Można by pomyśleć, że ktoś pomylił święta. Ale nie martwcie się Wielkanoc w marcu więc szansa na śnieg jest spora :) 

U mnie w domu przygotowania do świąt idą pełną parą. Większość potraw i ciast już gotowa. Pochwalę się, że wczoraj zrobiłam bardzo dobre ciasteczka. Może nawet zamieszczę przepis w następnym poście :D 

A jak u Was ? Wszystko na święta już gotowe czy jeszcze dużo pracy przed Wami ? 



******


Jeśli znajdziecie chwilę na odpoczynek w tym wirze świątecznych obowiązków zostawiam Wam moją ulubioną (mimo, że nową) piosenkę świąteczną. Posłuchajcie !


               WESOŁYCH ŚWIĄT !                 












You Might Also Like

0 komentarze