Dieta, motywacja i ćwiczenia.

 Od jakiegoś roku staram się "być fit". Nieźle się w to wkręciłam. Jeśli jeszcze nie wiecie prowadzę aska o tematyce fitness. Możecie zadawać mi tam pytanka o co tylko chcecie. Postaram się odpowiedzieć na każde z nich. Założyłam tego aska bo doskonale wiem, że podczas odchudzania, ćwiczeń w głowie aż roi się od pytań. Sama przez to przechodziłam i teraz nadal przechodzę. Mam swoje własne doświadczenia związane z ćwiczeniami i zdrowym odżywianiem więc chętnie pomogę, doradzę co i jak :) Link do mojego aska jest już na blogu ale jeśli jeszcze go nie znaleźliście to wstawiam go tutaj ----> KLIK 

Nie chodzi mi tu o jakieś promowanie się czy coś w tym style, dla mnie to nie jest ważne. Wiem, że mogę komuś w jakiś sposób pomóc i chcę to zrobić, nic więcej :) 

Będąc na diecie, intensywnie ćwicząc miewałam gorsze momenty. Chciałam się poddać. Wy pewnie też tak nieraz macie, każdy tak ma. Jesteśmy przecież tylko ludźmi. 

Co robić jeśli dopadnie nas taki KRYZYS ? Zawsze mamy dwa wyjścia. Możemy się poddać, przestać ćwiczyć, rzucić się na jedzenie i zaprzepaścić wszystko co do tej pory osiągnęliśmy (zdecydowanie najgorsza opcja z możliwych). Mamy też opcję numer dwa. Możemy uświadomić sobie ile już osiągnęliśmy, ile wysiłku i wyrzeczeń nas to kosztowało. Powiedzieć sobie, że DAMY RADĘ, wstać z kanapy i iść na przykład spacer (zawsze to jakieś dodatkowe spalone kalorie :p) Gdy dopadnie nas taki dietowy kryzys warto też przejrzeć motywacyjne zdjęcia i poszukać inspiracji w internecie. 

Dlatego dosyć już tego mojego gadania. 
Przychodzę dzisiaj do Was z porcją MOTYWACYJNYCH ZDJĘĆ.










* Jeśli podobał Wam się ten wpis i chcielibyście więcej postów tego typu to dajcie znać :)

You Might Also Like

0 komentarze