Mój pierwszy raz na bloggerze czyli o wszystkim i o niczym :)

Cześć wszystkim!

To mój pierwszy blog, pierwszy wpis..wypadało by napisać kilka słów o sobie. To może zacznijmy od początku. Nazywam się Monika, mam 15 lat. Mieszkam w niewielkim mieście na południu Polski. Jestem zwykłą dziewczyną, która potrafi walczyć o swoje :) Mam wspaniałych przyjaciół i cudownego chłopaka.
Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga..muszę się przyznać, że to moja czwarta próba. Dotychczas kończyło się na tym, że w głowie kłębiło się setki myśli i pomysłów, którymi chciałabym się z Wami podzielić ale jak przychodziło do pisania wszystko wydawało mi się bezsensowne i nudne. Do tego wszystkiego dochodziła obawa o to, że nie będę potrafiła odpowiednio przelać myśli na "papier" (oczywiście mam tutaj na myśli mojego bloga). Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nie piszę idealnie, może nawet trochę przynudzam ale przecież nie ma ludzi idealnych. Każdy, nawet najlepszy bloger miał kiedyś swój początek, swój pierwszy raz :) Stwierdziłam więc, że nie ma sensu porównywać się do innych, oczekiwać od siebie już na samym początku super idealnych postów. Tym razem może uda mi się aktywować bloga...piszę może bo nie wiem czy odważę się opublikować ten post. Zastanawiacie się pewnie o czym w ogóle będzie ten blog ? Sama do końca nie potrafię tego określić. Będzie to pewnie blog  o wszystkim..trochę o mnie, trochę o mojej niecodziennej pasji, o ćwiczeniach i fitness inspiracjach. Chciałabym Wam również pokazać, że jeśli mamy marzenia to musimy o nie walczyć mimo wszystko ale to już temat na osobny post. Taki post z prawdziwego zdarzenia a nie tylko opowiadanie o wszystkim i o niczym :) 
Jeśli ktoś z Was to przeczytał i chciałby napisać mi co myśli o tych moich wypocinach to byłoby mi naprawdę bardzo miło :) Mam nadzieję,że nie zniechęciłam Was do siebie tym wpisem. Wybaczcie jeśli coś jest nie tak jak powinno. Przepraszam też za wizualny wygląd bloga. Nie jest to jeszcze to co chciałam osiągnąć i na pewno nad tym popracuje :) 

WELCOME TO MY BLOG!


You Might Also Like

0 komentarze