Kilka słów o marzeniach.

Tak jak wspominałam dzisiejszy post poświęcony będzie marzeniom. Każdy z nas ma marzenia, jedni większe drudzy mniejsze. Nie wszyscy jednak potrafimy o nie walczyć. Dużo osób pyta czym dla mnie są marzenia ? Marzenia są dla mnie nieodłączną częścią życia. Towarzyszą mi zawsze i wszędzie. Sprawiają, że moje życie staje się barwniejsze. Marzenia są ucieczką od szarej, nudnej rzeczywistości i problemów. Pozwalają przenieść się w zupełnie inną rzeczywistość.  Rzeczywistość, którą często porównuje do filmu, w którym to ja jestem reżyserem. Marzenia pozwalają na tworzenie swoich własnych, idealnych historii. Mnie osobiście bardzo często się to zdarza. Uwielbiam czasami tak po prostu się wyłączyć, odciąć od całego świata, zamknąć w swoim pokoju, włączyć muzykę i marzyć. Układam sobie wtedy w głowie setki rozmów, których pewnie nigdy nie odważę się przeprowadzić. Często (zwłaszcza przed snem) wymyślam historie. Są to historie dotyczące rożnych spraw. Czasami układam sobie w nich życie z pewnymi osobami (no wiecie..spotkanie,pocałunek, rozmowa z TĄ osobą mimo, że tylko w myślach potrafi sprawić kupę frajdy), czasem rozmyślam o bardzo dziwnych rzeczach. Wracając do marzeń..uważam, że marzenia są wspaniałą sprawą. Ludzie, którzy nie pozwalają sobie na marzenia żyją w rutynie. Narzekają na nudne życie, w którym nic dobrego się nie dzieje. Takie osoby nie potrafią dostrzec, że dzięki marzeniom każdy dzień może być fascynującą przygodą. Niektórzy postrzegają marzenia jako cele, które chcą osiągnąć. Sama tak robię..moje marzenia są jednak krótkodystansowe :) Staram się nie wybiegać w marzeniach w bardzo odległą przyszłość..Będę już kończyć tego posta, trzeba jeszcze załatwić kilka niecierpiących zwłoki spraw :D Na koniec chciałabym Was prosić żebyście nie bali się marzyć. Jeśli mamy marzenia musimy robić wszystko by je spełnić. Marzenia są przecież najpiękniejsza częścią naszego życia. I pamiętajcie: KAŻDE spełnione marzenie(duże czy małe) daje nam poczucie spełnienia i szczęście.

A tutaj macie kilka moich ulubionych cytatów o marzeniach :)


"To,że coś nie dzieje się teraz nie znaczy, że to nigdy nie nastąpi"

"Traktuj swoje marzenia jak cele, a na pewno ich dokonasz"


"Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki"

"Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia"
"Marzenia się nie spełniają od tak, w tym cała ich magia, że są wyczekane"

"Jeśli twoje marzenia cię nie przerażają to znaczy, że są za małe"

"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące"


You Might Also Like

0 komentarze